Hasta Hikayeleri: “Ameliyat sonrası ciddi anlamda ağrı yaşamadım”

Dr. Fatih Dağdelen > Blog > Estetik Cerrahi > Hasta Hikayeleri: “Ameliyat sonrası ciddi anlamda ağrı yaşamadım”

Bir Göğüs Estetiği Hikayesi

İki Çocuk Annesinin Değişim Serüveni

İlk Karar Anı

İstanbul’da yaşayan iki çocuk annesi, göğüslerinde yaşadığı deformasyon nedeniyle estetik ameliyat olma kararı aldı. Ameliyat konusunda hiç araştırma yapması gerekmedi, çünkü 15 yıl önce Op. Dr. Fatih Dağdelen ile ameliyat olmuş bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Dr. Dağdelen ile görüştü.

İlk Muayene ve Ameliyat Kararı

Muayene sırasında, hasta göğsünün büyüklüğü konusunda kararsızdı. Dr. Dağdelen’in profesyonel yaklaşımı ve detaylı açıklamaları sonucunda, silikon hacmi konusunda bir çerçeve çizildi. 275 cc ölçüsünde bir silikon kullanılması kararlaştırıldı. Bu sayede, istediği dolgun ve doğal görünümü elde edecekti.

Bir haftalık bir sürecin ardından ameliyat gerçekleştirildi. Ameliyat sonrası, hasta hızlı bir şekilde toparlandı ve günlük hayatına kolayca geri dönebildi. 3 yaşında bir çocuğa bakan bir annenin, bu süreçte bile rahatça günlük işlerini yapabildiğini belirtmesi, Dr. Dağdelen’in başarısını gözler önüne seriyor.

Ameliyat Sonrası Süreç

Ameliyat sonrası klasik ödemler dışında herhangi bir sorun yaşamayan hasta, ameliyatın üzerinden bir hafta geçmiş olmasına rağmen hayatında hiçbir şeyin değişmediğini belirtti. Ağrısız ve sorunsuz geçen bu süreçte, çocuğuyla ilgilenmeye devam etti ve günlük rutin işlerine geri döndü.

Hasta Yorumları

“Hiç aranmama gerek yoktu, çünkü Fatih Bey gerçekten çok tecrübeli.”

“Ameliyat sonrası ciddi anlamda ağrı yaşamadım. Bu da doktor farkını gösteriyor.”